Servis v provozu!
Máte u svého Nintendo produktu technický problém či závadu, které potřebujete řešit konzultací nebo opravou? Nezoufejte, jsme tu pro vás!
Pokud jste produkt zakoupili u jednoho z obchodů, který je momentálně ovlivněn regulacemi vlády (seznam partnerských obchodů naleznete zde), můžete využít služeb našeho servisu.
Jak postupovat?
- Při problémech Vám pomůžeme situaci vyřešit online, pište prosím na matej.rohr@conquest.cz.
- Reklamaci můžete zadat přes tuto stránku.
- Vadná zařízení můžete rovnou posílat do našeho autorizovaného servisu na adresu:
ConQuest entertainment a.s.
Kolbenova 961/27d
Praha 9
198 00
Daný balík musí obsahovat:
- označení “servis”,
- doklad o nákupu,
- popis závady,
- kontaktní údaje (telefonní číslo, e-mail a adresu odesílatele).
Váš problém vyřešíme a navíc produkt pošleme zpět i s dárkem.